** aangepast** Inleveren keeperspullen zaterdag 23 juni
E & F jeugd kan keepersspullen inleveren na de coach evalutatie op dinsdag 3 juli. Tussen 20.00 en 20.30 is Matco aanwezig om de spullen in ontvangst te nemen.
Het seizoen is bijna ten einde. Dit betekent dat de materiaalcommissie hard aan de bak kan om voor het komende seizoen alle keepersspullen weer in optimale conditie te krijgen. Om dit te kunnen doen moeten alle in bruikleen uitgegeven keepersspullen en cornermaskers worden ingeleverd op zaterdag 23 juni aanstaande. Graag voor het inleveren onderstaand schema aanhouden:

 

12:00-12:20    MD

13:20-13:40    JD

13:40-14:00    MC

14:00-14:20    JC

14:20-14:40    J/M B
14:40-15:00    J/M A (na laatste wedstrijd)

15:00-15:30    H/D 1-6

15:30-16:15    H/D 7-13

16:15-17:00    Veteranen + Trimmers


Inleveren van de materialen dient persoonlijk te gebeuren zodat samen alles nagekeken kan worden (dit ter voorkoming van discussie achteraf) en de wensen voor het komend seizoen worden doorgegeven. Alle spullen moeten bij inlevering schoon en/of gewassen zijn, zie http://huditomatco.wordpress.com/einde-van-het-seizoen/

Als de spullen niet worden ingeleverd gaan wij er vanuit dat ze kwijt zijn en zullen wij de kosten voor vervanging in rekening brengen, zoals afgesproken in de bruikleenovereenkomst.

Op zaterdag 7 juli is er tussen 10.00 en 12.00 ook nog een mogelijkheid om spullen in te  leveren voor de keepers die nog een tournooi spelen.



Hudito Materiaalcommissie